Z krize způsobené pozitivními či negativními faktory se těžko hledá cesta ven. Podíváme se na váš podnik z nezávislého pohledu, a díky svým manažerským zkušenostem vám pomůžeme najít směr, jakým se vydat. První schůzka, která nám poskytne potřebný náhled na situaci ve firmě, je zdarma a nezávazná.
Klienti, kteří se svým podnikem zabývají denně, často nevidí větší či menší problémy v jeho fungování. Dlouhodobé přehlížení takových problémů může vést až k tomu, čemu říkáme krize ve firmě. Příčiny mohou být různé:
Oba případy mohou vést k problémům. Čím dříve si klient uvědomí, že to potřebuje řešit, tím snáze společně najdeme východisko. Řešení je často až překvapivě snadné.
Víme, že popis služby na webu může být trochu abstraktní a jen těžko si z něj představíte konkrétní přínosy přenositelné do svého podnikání. Proto nabízíme první nezávaznou schůzku zdarma.
Schůzka zabere cca dvě hodiny, a po ní se rozhodnete, zda navážeme další spoluprací. Co na ní probereme?
Z první nezávazné schůzky získáme základní pohled na situaci ve firmě a dohodneme se, jak budeme směrovat další spolupráci.
Pokud se dohodneme, následuje druhá, již placená schůzka. Na ní budeme hledat konkrétní řešení problémů, které jsme si společně definovali. Díky tomu získáme kompletní přehled o firmě a prostoru ke zlepšení, a budeme schopni připravit časový a finanční odhad pro celou spolupráci.
Potřebujete poradit nebo váháte, zda je tato služba pro vás vhodná? Kontaktujte nás.
Z nezaujatého pohledu se podíváme na situaci ve vaší firmě. Zpracujeme audit, díky kterému odhalíme příčiny problémů, a najdeme jejich řešení.
Základem našich služeb je manažerské poradenství vedoucí ke zlepšení situace ve společnosti, a zvýšení vašich zisků.
Zanalyzujeme firemní postupy a zpracujeme audit, ve kterém se společně podíváme na:
Díky tomu zjistíme, co ve firmě funguje a nefunguje, co zbytečně žere nejvíce nákladů, a kde se dá ušetřit čas i peníze.
Před rokem nás oslovil klient podnikající ve strojní výrobě, podnik s 55 zaměstnanci.
Na první nezávazné schůzce jsme se vzájemně poznali - zabralo nám to zhruba 3 hodiny. Povídali jsme si o tom, jak majitel vidí svojí firmu, jaké jsou jeho denní pocity, potřeby a trápení. Pak jsme se dohodli, že si firmu společně projdeme a podíváme se na jednotlivé procesy, na dokumenty, na vedení dokladů, účetnictví. Probrali jsme vše potřebné k tomu, abychom si navzájem rozuměli a věděli, co jeden druhému můžeme přinést - aby v budoucnu nedošlo k nedorozuměním a ani jedna ze stran zbytečně neztrácela čas.
Druhá schůzka - ta byla delší, 6 hodin. Šli jsme více do hloubky problémů, které jsme si definovali při prvním setkání. Po dohodě s klientem a zaměstnanci jsme se procházeli firmou, sledovali věci související s podnikem, jeho provozem, diskutovali, a postupně hledali řešení problémů.
Na základě druhé schůzky jsme připravili to, čemu říkáme “záznam prvního pohledu” - tedy podklady pro další spolupráci, na jejichž základě jsme dohodli další setkání, které již půjde k jádru problémů.
Třetí setkání nám zabralo cca 4 hodiny. Na základě předchozích poznatků jsme definovali hlavní problémy podniku, na kterých budeme pracovat.
Vyřešení těchto tří nejpalčivějších problémů nám zabralo 3 měsíce. S klientem spolupracujeme dodnes, jsme mu kdykoli k dispozici, a stále hledáme prostor pro zlepšení. Klient je spokojen, firma má přehled o své situaci, stále roste, a tím se oběma stranám otevírají nové možnosti spolupráce.
Potřebujete poradit nebo váháte, zda je tato služba pro vás vhodná? Kontaktujte nás.